Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Learning A-Z.

Lär dig att läsa alfabetets bokstavsnamn (Förskoleklass)

Barn kan utveckla sina läsfärdigheter genom att spela det roliga, pedagogiska och engagerande spelet. Varje spel är utformat för att ge en specifik inlärningsupplevelse.

Varje spel har ett annorlunda tema och en unik inlärningsupplevelse. Vi har introducerat en ny och spännande koncept för inlärning genom att spela. Spelen är enkla och lätta att spela. Barn kan spela i sin egen takt. De kan utveckla sina läsfärdigheter och förbättra sin uppmärksamhet och fokus.

Spelet är utformat för att vara pedagogiskt och roligt. Spelet lär ditt barn alfabetet och bokstäverna. Det hjälper också ditt barn att lära sig ljuden som bokstäverna gör. Det är en fantastisk inlärningsupplevelse för barn. De kan lära sig alfabetet och förbättra sina läsfärdigheter.

Barnen kan utveckla sina läsfärdigheter och lära sig alfabetet. De kan spela och lära sig i sin egen takt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)

Har du provat Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.